مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اعلام این خبر که دستگاه حفاری مکانیزه به ایستگاه کوهسنگی رسیده است، گفت: این دستگاه پس از حفاری، از انتهای بولوار فکوری و عبور از ایستگاه کاوه(میدان رضاشهر) امروز وارد ایستگاه کوهسنگی شد. بیژنی افزود: این ایستگاه اولین ایستگاهی است که در آن دستگاه حفاری مکانیزه از داخل تونل عبور می‌کند. وی اضافه کرد: روش حفاری این ایستگاه ریب و شمع است. مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با بیان این مطلب که این ایستگاه یک سکو دارد که در مسیر خیابان کوهسنگی قرار گرفته است، یادآور شد: برای اینکه درختان در طول خیابان کوهسنگی قطع نشود، قسمت فروش بلیت در مجاورت ایستگاه پیش‌بینی شده است. بیژنی یادآور شد: این در حالی است که دیگر ایستگاه‌ها به صورت طبقه‌ای طراحی شده است؛ به‌گونه‌ای که یک طبقه برای فروش بلیت و دیگر طبقه سکوی قطار است. وی در ادامه تصریح کرد: طول سکوها در خط2 یکصد متر پیش‌بینی شده است. این در حالی است که طول سکوها در خط یک 90متر است. مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به این پروژه که کاملا ملی است و اعتباری ملی را نیز می‌طلبد، اذعان داشت: تا این لحظه تمام عقب‌ماندگی این پروژه به اختصاص نیافتن اعتبارات ملی بازمی‌گردد. به گفته وی، شهرداری مشهد به تمام تعهدات خود موبه‌مو عمل کرده است. بیژنی گفت: تا این لحظه طبق برنامه‌های ازپیش‌تعیین‌‌شده لازم است کار تونل‌ها تمام می‌شد اما شرایط به نحوی است که اکنون استراتژی کارفرما پروژه را به پیش می‌برد. وی با بیان این مطلب که اعتبارات عمرانی زیر 7 تا 8 درصد بوده است، افزود: اعتبار سال جاری 130میلیارد تومان در قانون لایحه بودجه پیش‌بینی شده بود که دولت در این چند ماه نخست سال تنها 7میلیارد آن را پرداخت کرده و شهرداری نیز در حدود 70میلیارد تومان بودجه به این طرح تزریق کرده است. بیژنی در ادامه با تأکید بر این مهم که از 13کیلومتر پروژه، 6کیلومتر پیشروی صورت گرفته است، یادآور شد: خط2 به دلیل نیاز به منابع مالی باید ماهی 20میلیارد تومان تامین اعتبار شود. مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در پایان این گفتگو گفت: از پروژه پیشرفت تونل عقب نیستیم ولی از نظر تجهیزات و واگن‌ها عقب هستیم.